زنی که اولین پلیس محجبه در سوئد لقب گرفت +عکس
شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

عقیق: از ۵سال پیش قانون ممنوعیت استخدام افرادی که ملزم به پوشش حجاب ، ردا یا عمامه به عنوان بخشی از لباس مذهبی خود هستند، در اداره ی پلیس سوئد وضع شد. از همان سال این موضوع در این کشور به عنوان یک موضوع بحث برانگیز بوده و تا کنون هیچ زنی با پوشیدن حجاب مسلمان در آکادمی پلیس سوئد حضور نداشته است .

با این حال دونا الجمّال که از دوران کودکی می خواست یک افسر پلیس شود ، اخیرا وارد پلیس شد. وی می گوید : من کار کردن با مردم را دوست دارم ، کمک به مردم را دوست دارم ، و من همیشه می دانستم که این کار مناسب شخصیت من است و این موضوع نشان می دهد که ما زنان محجبه نه تنها ضعیف و مظلوم نیستیم بلکه قوی و مستقل هستیم .

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب